Minggu, 13 Desember 2015

Harga Blackphone 2

Harga Blackphone 2 - Tidak sedikit orang yang menganggap privasi dalam komunikasi yang sangat penting. Sebagai contoh apabila anda menghantar mesej kepada orang lain, seorang kawan datang kepada anda mengintip untuk mengetahui bual anda. Sudah tentu ia adalah sangat tidak selesa untuk anda. Malah, bukan itu sahaja, apabila ada yang meminjam telefon pintar anda, tetapi mereka kasar Melibas melalui galeri swasta keseluruhan yang membaca perbualan peribadi anda. Pelbagai aplikasi telah disematkan, tetapi mereka masih mampu untuk mengaksesnya.

Nah, bagi mereka yang dahagakan ciri-ciri keselamatan pada telefon pintar, biasa-biasa sahaja yang anda rasa kecemerlangan Blackphone 2. Mungkin telefon pintar adalah jenama baru dan masih tidak dikenali kepada anda. Ya, Harga Blackphone 2 dibangunkan oleh sebuah syarikat Switzerland yang terlibat dalam penyulitan telekomunikasi dipanggil Silent Circle. Penyulitan dimaksudkan boleh dikaitkan dari pelbagai maklumat yang tidak melalui satu siri kaedah keselamatan sehingga sangat sukar untuk retak oleh orang luar.

Selain mempunyai tahap Harga Blackphone 2 keselamatan yang tinggi, telefon pintar dibalut dengan warna hitam juga dilengkapi dengan pelbagai aplikasi dan ciri-ciri dalam SilentOS sentuh. SilentOS sendiri sebenarnya sistem operasi Android tetapi ia telah melalui pengubahsuaian oleh pemaju.

Ciri-ciri SilentOS menggunakan sambungan disulitkan untuk keseluruhan proses komunikasi, sama ada melalui Harga Blackphone 2 telefon , mesej teks atau aktiviti melayari di ruang siber. Sebagai contoh apabila anda membuat dan menerima panggilan disulitkan, yang bertujuan untuk mengelakkan pecah oleh orang lain.

Sumber : http://www.anekaponsel.com/2015/12/harga-blackphone-2.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar