Rabu, 05 Oktober 2016

Sinopsis Mohabbatein

Sinopsis Mohabbatein - menceritakan kisah episod sebelumnya di mana Romi Toshi bercakap di telefon. Romi berkata dia terlepas ibunya dan meminta beliau untuk datang semula tidak lama lagi. Rupa-rupanya Raman dan Ishita mendengar semua bercakap Romi itu. Romi segera menyerah pada Ishita. Ishita bercakap dengan Toshi. Kemudian ia kembali telefon untuk Romi. Ishita berasa bersalah mengenai apa yang berlaku kepada Pammi. Tetapi Raman meminta isterinya tidak perlu bimbang kerana beliau akan berucap di Toshi.

Drama bersiri Mohabbatein kuiz India Today terus dengan Ishita yang pengsan dan Raman membawanya kembali ke hospital. Sinopsis Mohabbatein Mani alias Dr. Abhimanyu penemuan ini. Apabila doktor ditanya mengenai Ishita di Raman, Mani tepat jawapannya. Ashok memberitahu Mani bahawa dia tidak menjaga Ishita.

Doktor akhirnya membawa Ishita masih tidak sedarkan diri ke ICU. Terdapat Ishita bangun dari tidur. Mani menjemput Ruhi pergi ke hospital. Di sana, Sinopsis Mohabbatein beliau juga terpaksa Ishita untuk mahu makan. Malangnya memarahi Mani Raman tepat kerana ia membawa Ruhi pergi ke hospital. Akhirnya, perdebatan hangat antara kedua-dua.

Baca Sinopsis selengkapnya, klik : http://www.kumpulan-sinopsis.com/2016/10/sinopsis-mohabbatein.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar