Kamis, 17 Maret 2016

Gejala Penyakit Jantung

Gejala Penyakit Jantung - Jika anda ingin tahu jika jantung anda sihat atau tidak atau anda mengesyaki ada sesuatu yang salah dalam hati di sana, yang paling mudah adalah untuk menjalani ujian hati adalah ringkas dan menilai sejarah keluarga anda.

Hari ini, terdapat kit ujian X-ray gambar dengan sistem berkomputer. Alat ini boleh memberikan gambaran Gejala Penyakit Jantung yang sangat terperinci jantung dan saluran darah. Tetapi, bagi kebanyakan orang, dengan cara ujian yang mudah sudah cukup untuk memberi gambaran yang tepat mengenai kemungkinan penyakit jantung.

Apabila melakukan pemeriksaan Gejala Penyakit Jantung , doktor akan bertanya mengenai sejarah keluarga anda. Jika bapa anda mempunyai penyakit jantung sebelum umur 55 tahun, atau ibu anda sebelum umur 65, ia bermakna risiko dua kali ganda. Begitu juga, jika ada saudara yang telah didiagnosis dengan penyakit jantung, risiko anda juga dua kali ganda daripada saudara.

Doktor juga akan memeriksa untuk tekanan dan gula dalam darah anda juga, kerana diabetes boleh menggandakan risiko Gejala Penyakit Jantung. Dari semasa ke semasa, anda akan memerlukan ujian darah lipid puasa untuk mengukur tiga jenis tahap lipid darah

Gejala Selengkapnya : http://www.gejala-penyakit.com/2016/03/gejala-penyakit-jantung.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar